Pearl Diver
Tre par driver fra hinanden. Et pindsvin forelsker sig i en ballon, men kæmper med at opretholde sin plejerutine. Isen knækker mellem et Arktisk/Antarktisk par. Og to naive østers længes efter at mødes.