Land of Tanabata
Yoji Minamimaru, kaldet Nanmaru, er en universitetsstuderende med en overnaturlig evne til at lave små huller i alting. En dag opdager Yoji, at professoren i antropologi er forsvundet. Sammen med sine klassekammerater sætter han sig for at finde professoren.