GANNIBAL
Efter at have forårsaget en stor ulykke flytter politibetjent Daigo Agawa med sin kone og datter til den fjerne landsby på et bjerg, Kuge. Det lader til at være det perfekte sted at komme videre, selvom det er stedet, hvor en tidligere betjent forsvandt. En dag bliver liget fra en gammel kvinde fundet på bjerget. Goto-familien siger, at hun blev angrebet af en bjørn, men Daigo bemærker et menneskeligt bidemærke. Det bliver hurtigt klart, at alt ikke er, som det lader til i landsbyen.