Safety
Disneys "Safety" er et drama inspireret af den gribende historie om den tidligere collegefootballspiller Ray McElrathbey, en ung mand med mange odds imod sig, hvis ildhu og vedholdenhed gør ham i stand til at overkomme megen modgang. Med hjælp fra sine holdkammerater og skolens nærmiljø sejrer han på grønsværen, alt imens han opfostrer sin 11-årige lillebror, Fahmarr.