Armageddon
Da direktøren for NASA opdager, at der kun er 18 døgn til, at en asteroide på størrelse med Texas vil ramme Jorden, har han kun en mulighed: Han må flyve et hold af hårdføre borebisser op til asteroiden og smide en atombombe ned i dens midte.
Med en hastighed på 35.000 km/t er en gigantisk astoride på vej til at kollidere med Jorden. For at forhindre katastrofen henvender NASA-chefen Dan Truman (Billy Bob Thornton) sig til verdens førende boreekspert, Harry S. Stamper (Bruce Willis), som er den eneste, der kan klare opgaven. På 12 intensive dage skal han og hans mænd trænes til at være astronauter og ikke mindst forberede sig på at redde verden. I rollen som Harrys datter Grace ser vi Liv Tyler, og hendes store kærlighed AJ spilles af Ben Affleck. Armageddon er en actionfilm i rasende tempo af Michael Bay og Jerry Bruckheimer.