Art & Design
Hvad inspirerer en kunstner? Hvordan omdanner de en idé til et færdigt værk? Denne serie dykker ned i kreativitetens natur med kunstnernes egne ord og udforsker deres inspirationer, deres metoder, og hvad det virkelig vil sige at skabe kunst af det rene ingenting.