Nancy Corrigan - Sky Blazer
Nancy Corrigan flygtede fra fattigdom i Irland og ankom til Amerika med en drøm. Hun var ikke tilfreds med at være stuepige og finansierede sine egne flyverambitioner og blev en banebrydende kvindelig pilot, der trænede mandlige jagerpiloter under 2. Verdenskrig.