Star Wars Galaxy of Sounds
"Star Wars Galaxy of Sounds" udforsker atmosfæren i en galakse langt, langt væk gennem temaer som forbavselse, spænding, kuriositeter og mere. Lad dig rive med, når Coruscants gyldne timer nynnes og lyt til Kraftens lyse side, mens Rey knytter sig til en tidligere Jedi og se knistrende lyssværdsdueller. Oplev de nostalgiske lyde fra hele Star Wars universet.
Bliv forbavset over vidunderne i Star Wars gennem ikonisk baggrundslyd, der fylder galaksen.
Lyt til Kraftens Mørke Side, som den bliver brugt af sitherne eller andre onde krigere.
Lyt til Kraftens Lyse Side, som den bliver brugt af jedierne og andre kraftsensitive i galaksen.
Oplev de harmoniske forbindelser i Star Wars gennem kærlighed, venskab og alliancer.