Don vs Lightning
Da den ældre skotske gnavpot, Don, bliver offer for flere lynnedslag, begynder han at bekymre sig for, om hans stille, ordentlige liv nogensinde bliver det samme igen. Det er svært at vurdere, hvad han synes mindst om: sadistisk forfølgelse fra et lunefuldt univers eller byens indbyggeres bekymrede opmærksomhed.