Bad Luck
Lippo, Dagmar, Karl og Rizzo, som hver især kæmper med deres egne kampe, begiver sig ud på en søgen efter lykke. Lippo står over for pludselig arbejdsløshed, Dagmar finder en pistol og planlægger et røveri, Karl sælger vandfiltre for at få enderne til at mødes, og Rizzo kæmper med at være anderledes. På trods af deres indsats gør en række uheld og bilulykker lykkefølelsen utilgængelig.