Stalking Samantha: 13 Years of Terror
Samantha holdes fanget i en lydisoleret boks af manden, der har stalket hende i over ti år. Hun må bruge al sin snilde for at overleve. Efter sin flugt står hun over for et brutalt valg: Anklage Christopher for mindre forseelser, eller risikere alt i jagten på retfærdighed.