American Crime Story
American Crime Story fokuserer på episke begivenheder i amerikansk historie fra Ryan Murphy til Nina Jacobson og Brad Simpson.
Johnnie Cochran og F. Lee Bailey krydser landet for at få fat på Mark Fuhrman-båndene.