Code Black
Dette nervepirrende hospitalsdrama udspiller sig på USA’s travleste og mest berygtede skadestue, hvor antallet af patienter kan overvælde de begrænsede ressourcer, som de læger og sygeplejersker, der skal behandle dem, har til rådighed. Dette skaber en situation, der kaldes Code Black. Hospitalets direktør, dr. Leanne Rorish, kendt for at udføre de mest komplicerede operationer, leder traumecenteret, som er forbeholdt de mest alvorlige sager.