White Collar
Den charmerende svindler Neal Caffrey undslipper fra fængslet blot for at blive fanget igen af sin nemesis, FBI-agenten Peter Burke. Uden andre udveje hjælper Caffrey bureauet med at fælde andre besværlige kriminelle til gengæld for måske at få sin frihed tilbage. Men inden længe er Caffrey midt i et spil katten efter musen med dem, der ønsker ham tilbage i fængslet - eller død.
Peter henter Rebecca ind for at hjælpe Neal, som fanges af hendes tidligere forbindelse, Jim Boothe.
For at skabe tillid hos De Lyserøde Pantere slår Neal sig sammen med en farlig fjende fra fortiden.
Neal kommer i et dilemma, under et kup for De Lyserøde Pantere, da han svindler et uskyldigt offer.
Panterne holder lav profil, så Peter og Neal ser på en sag, der involverer en fra Mozzies fortid.
Neal undgår en muldvarpejagt, og får til opgave at planlægge et røveri for Panters med kort varsel.
For at hjælpe Neal med at udføre et farligt kup, må Peter tage del i et fupnummer mod Panterne.