Go Buster!
Buster er en livsglad og nysgerrig gul bus, der er ivrig efter at udfordre verden omkring ham. Som Buster og hans venner vokser op, kan du følge dem, mens de lærer om venskab og tager på sjove eventyr!
Buster Bus og Scout skal ud at skøjte på isen. Men da Scout sidder fast, må Buster redde hende!
Buster Bus hjælper Jessie Jeep op ad en bakke og beslutter at hjælpe med at udskifte de slidte dæk!
Buster får en øm tand, der også rokker, og lærer vigtigheden af at børste tænder!
Buster og hans venner leger gemmeleg på en legeplads. Finder Buster alle sine venner?
På Halloween-aftenen dækkes Buster af grønt slim, og alle tror, han er en frygtindgydende zombie!
Tag med Buster og hans venner, da de møder en isbil og laver en gigantisk, vakkelvorn is!
Julemandens slæde bryder sammen. Julemagi får Buster til at flyve og hjælper med gaveafleveringerne!
Da Buster opdager et glemt brev til julemanden, kører han hele vejen til Nordpolen!
Buster finder en bog med trylleformularer og beslutter at eksperimentere med magiske besværgelser!