Disney Worldbuilders
I Disney Worldbuilders taler den anerkendte filmskaber Leslie Iwerks med de kreative hjerner bag Avatar, Star Wars, Marvel, Pixar, Frost, Zootropolis og mange flere for at afsløre, hvad der gør Disney så speciel: evnen til at forvandle historier til verdener. Gennem unikke samtaler og eksklusiv adgang udforsker filmen, hvordan worldbuilding fortsat er med til at forme Disneys fremtid.
I Disney Worldbuilders sætter den anerkendte filmskaber Leslie Iwerks sig til rette med de kreative ledere bag Avatar, Star Wars, Marvel, Pixar, Frost, Zootopia og mange flere for at afdække, hvad der gør Disney så specielt: dets evne til at forvandle historier til hele verdener. Gennem sjældne samtaler og eksklusiv adgang udforsker filmen, hvordan fantasi bliver til oplevelser, hvordan Disney-parkerne inspirerer fremtidige historiefortællere, og hvordan skabelsen af nye verdener fortsat præger Disneys fremtid.