Disney Junior: Syng og lær
Disney Junior: Syng og lær er stedet, hvor kærlighed til indlæring begynder, der fokuseres på at inspirere børn til at udvikle en kærlighed til indlæring igennem Disney-karakterer og magisk historiefortælling.