Et hus i Toscana
Under en ferie i Italien køber Frances Mayes en villa på landet i Toscana og beslutter sig for at starte forfra. Mens hun restaurerer huset og falder til i sit nye liv, krydres hendes tilværelse yderligere af mødet med en flot mand fra byen.