Baggage Claim
Mens hun søger efter den helt rette, rejser stewardessen Montana Moore (Paula Patton) over 50.000 kilometer og har en masse komiske møder, mens hun forsøger at blive forlovet inden sin lillesøsters bryllup.
Paula Patton har hovedrollen i denne stjernespækkede førsteklasses komediefilm, der giver dig et smil på læben og får dit hjerte til at banke ekstra hårdt! Stewardessen Montana Moore (Patton) er klog, sexet og træt af at være single. Hun er fast besluttet på at blive forlovet inden sin søsters bryllup og har kun 30 dage til at gennemføre det. Heldigvis har hendes venner udtænkt en højtflyvende plan for at hjælpe Montana med at finde den perfekte fyr!