Jerrys elskede slædehunde er strandet på Antarktis i en nådesløs vinter og må lære at overleve, indtil Jerry kommer og redder dem.
Der er spænding i eventyret om venskabet mellem otte slædehunde og deres guide, Jerry (Paul Walker). Jerrys elskede slædehunde er strandet på Antarktis i en nådesløs vinter og må lære at overleve, indtil Jerry kommer og redder dem. Jerry og hans hunde oplever en utrolig rejse i forsøg på at finde sammen.