Mighty Ducks
Da den uhyggelige Dragaunus overtager Puckworld, kæmper en gruppe ishockey-elskende ænder igen. Under kampen bliver de fanget i en dimensional portal og strander på Jorden. De danner et ishockeyhold (The Mighty Ducks) og bygger en hemmelig base for at beskytte Jorden mod Dragaunus og finde en måde at komme hjem.
Puckworld er hjem for en race af ishockey-elskende menneskelignende ænder. Da den uhyggelige Dragaunus overtager planeten, lykkes det en gruppe heltemodige oprørere, The Mighty Ducks, at jage ham væk. Under kampen bliver de fanget i en dimensional portal og strander i Anaheim, CA. Ducks danner et ishockeyhold og en hemmelig base under Anaheim Pond, så de kan fortsætte kampen mod Dragaunus og forhåbentlig finde en måde at komme hjem.
Træner Phil afslører, hvordan Mighty Ducks først kom til Anaheim fra en anden dimension.
Ducks danner et ishockeyhold og bygger en base for at søge efter Dragaunus og finde en vej hjem.
Dragaunus' spion manipulerer Ducks til at få fat i en kredsløbs-chip, han skal bruge til sit våben.
Ducks står over for et energivæsen med hjælp fra Tanyas ven, der er videnskabsmand.
En hypnotiseret Phil sender sine Ducks ud i en række fælder, mens Dragaunus stjæler en raket.
Grins idealer sættes på prøve, da Ducks møder en ishockeyspiller, der er blevet til et monster.
Mighty Ducks bliver transporteret ind i en fremtid, hvor Dragaunus har erobret planeten!
Nosedive, Tanya, og Grin bliver ramt af en skrumpestråle i kamp mod dr. Droid og hans robot.