Action og eventyr, Animation
Eventyret starter, når Pongo og Perles hvalp Kvik, som ikke blot vil være én ud af 101, møder sin tv-helt, superhunden Tordenbrag. Når Tordenbrags trofaste ven Lynild afslører, at showets producenter er på udkig efter en ny stjerne, spankulerer Tordenbrag og Kvik ud i den virkelige verden for at gøre heltegerninger. Når Cruella De Vil vender tilbage, redder Kvik og Tordenbrag dagen sammen. Indeholder afbildning af tobak.