Atsuko Okatsuka: Father
Hendes fans kalder hende "Mor," men Atsuko er "Far" – hun trives professionelt, men er på bar bund hvad angår de helt grundlæggende ting. En vasketøjspause på syv år og opdagelsen af, at vielsesbemyndigelse går forud for bryllupper, er bare nogle af de grinagtigt relaterbare opdagelser, hun deler i sit standupshow.