Mulan II
Efter at Mulan har frelst sit land fra de onde hunner, frier general Shang til hende. Før brylluppet må Mulan og Shang imidlertid udføre en farlig mission: eskortere tre prinsesser – Ting Ting, Mei og Su - til en fjern by. Kinas skæbne vakler, når Mulan og Shang skændes over deres pligter under missionen. Mushu puster til ilden, da han ønsker at holde Mulan single så længe som muligt.