Better Things
Better Things følger Sam Fox (Pamela Adlon), som er en enlig, arbejdende skuespiller i Los Angeles. Hun har ikke nogen filtre i opdragelsen af sine tre døtre Max (Mikey Madison), Frankie (Hannah Alligood) og Duke (Olivia Edward). Her er hun er mor, far, dommer og politi. Sam ser også efter sin mor Phil (Celia Imrie), som er en emigreret englænder, der bor på den anden side af vejen. Sam er en fejlbarlig kvinde, som er intens i sin kærlighed til sine døtre og sin mor, og ofte overøser hun dem med sin kærlighed, når hun har dårlig samvittighed. Sam prøver bare at tjene til dagen og vejen, guide sine døtre i livet, have det sjovt med en ven eller to, og også – kun måske – klemme lidt tid til sig selv ind en gang imellem.