Komedie, Sport
Lindsay Lohan kører, når Herbie, folkevognen med sin egen vilje, vender tilbage i Disneys sjove eventyr. Skønt hun er tredje generation af NASCAR-familien er Maggie Peyton (Lohan) altid blevet forbudt at følge sin racerløbsdrømme af sin overbeskyttende far (Michael Keaton). Men hendes liv ændrer sig, da hun møder Herbie på en skrotplads.