Father and Daughter
En bittersød fortælling, der går på opdagelse i det dybe bånd mellem far og datter. Med det vidtstrakte hollandske landskab som kulisse siger en far farvel til sin unge pige. Som årstiderne skifter, bliver pigen en kvinde, der stifter sin egen familie. Alligevel længes hun altid efter sin far.