Kun Por Agüero
Fra ydmyge kår til sportsidol: Kun por Agüero følger Sergio Agüeros utrolige rejse, der desværre ender brat med hans tidlige afsked pga. en hjertesygdom. Med eksklusive klip og interviews med dem, der kender ham bedst, afslører denne personlige dokumentar for første gang det komplicerede forhold til hans far og de svære valg, han måtte træffe.
Fra ydmyge kår til fodboldlegende. Kun por Agüero følger Sergio Agüeros rejse fra fattige gader til ikonisk status i argentinsk fodbold og Manchester City, hvor han sikrede klubben et historisk mesterskab. Dokumentaren afdækker hans komplicerede forhold til sin far og de afgørende øjeblikke, der formede hans karriere. Med unikke arkivoptagelser og interviews med familie og venner får vi et indblik i Agüeros største triumfer og sværeste beslutninger, inklusive hans tidlige karrierestop på grund af en hjertesygdom.