Hitlers sidste kampe
I ugerne efter D-dag kæmper de hærdede nazister for at stoppe de allierede styrker i at befri Europa.
I dagene og ugerne efter d. 6. juni strømmer de allierede ind i Europa via strandene ved Normandiet. Men på trods af dette bibeholder nazisterne kontrollen over flådebaserne, borge og forsvarsbygningerne i det besatte Europa. Dette er historierne om de desperate kampe, der fandt sted under krigens yderste tid for at knække nazisterne og befri Europa.