VisionQuest
En rebootet Vision er undsluppet dem, der ville våbengøre ham. For at finde en mening med sin eksistens konsulterer han de kunstige intelligenser, der er integreret i hans programmering, herunder den berygtede Ultron. Hans stille eksistens ender dog brat, da en dusør på hans hoved sender ham på flugt med Thomas Shepard, en gådefuld dreng, der måske er en reinkarnation af Visions egen søn.
En rebootet Vision er undsluppet dem, der ville våbengøre ham, og gået under jorden. For at finde en mening med sin eksistens konsulterer han de kunstige intelligenser, der er integreret i hans programmering: Friday, Edith, Jarvis og den berygtede Ultron. Hans stille eksistens ender dog brat, da en dusør på hans hoved sender ham på flugt med Thomas Shepard, en gådefuld dreng, der måske er en reinkarnation af Visions egen søn. Under flugten må Vision blive klogere på sig selv, modstå Ultrons indflydelse og opklare mysteriet om sin unge følgesvend, hvis han skal gøre sig noget håb om at overleve.