Alex & Co.
Alex og hans venner Nicole, Christian, Sam og Emma kaster sig ud i store eventyr i gymnasiet, fyldt med musik og venskab.
Alex, Nicole, Christian, Sam og Emma er fem uadskillelige gymnasie- venner, der er optaget af livet, fyldt med følelser, kærlighed, frygt og drømme. Deres dybe venskab forener dem, sammen med en nyfunden lidenskab for musik, som de fremelsker til et ægte talent. Alex og hans venner vil helt sikkert opleve svære tider, skuffelser og forhindringer, men hvis de forbliver sammen, er der ingen udfordringer, de ikke kan se i øjnene og overvinde.