Den lille havfrue 3: Historien om Ariel
Længe før Ariel mødte prins Erik, var musik bandlyst fra undervandsriget Atlantica. Ariel må træffe det vanskeligste valg i sit liv, splittet mellem sin pligt og sin kærlighed for musik.
Forestil dig en tid, længe før Ariel mødte prins Erik og fik ben - en tid, hvor musikken var bandlyst fra undervandsriget Atlantica. Ariel må træffe det vanskeligste valg i sit liv, splittet mellem sin pligt mod familien og sin kærlighed for musik. Kan den unge havfrue, med hjælp fra sine seks søstre og vennerne Sebastian og Tumle, bringe musikken og kærligheden tilbage til riget?