Koncerter, Musik
Mærk energien fra Amsterdam Dance Event med dette live-set fra Nicky Romeros Labelnight på det legendariske Melkweg. Oplev en uforglemmelig aften med elektronisk musik med eksplosive gæsteoptrædener af superstjerne-DJ's som Afrojack og Martin Garrix.