Missionen til Solen
145.000.000 km fra Jorden farer et lille rumskib på størrelse med en lille bil imod solen med en svimlende hastighed, mens den trodser den ekstreme varme og strålingen fra den ufatteligt kraftige og enorme stjerne, som livet på jorden afhænger af. Det er Parker Solar Probe, NASA's utrolige mission, der skal studere solen og indsamle data om potentielt katastrofiske solstorme.