Klokkeblomst og feernes hemmelighed
Under feernes sommerbesøg til Englands enge forenes menneskenes og feernes verden for første gang, da Klokkeblomst former et særligt bånd med en nysgerrig pige, der mangler en ven.
Før hun mødte Wendy og De glemte drenge, mødte Klokkeblomst Lizzy, en pige med en ukuelig tro på feer. På landet i England forenes deres to verdener, og Klokkeblomst udvikler et særligt bånd med den nysgerrige pige, der savner en ven. Da hendes fe-venner starter en vovet redningsplan, løber Klokkeblomst en enorm risiko, der både sætter hendes egen sikkerhed og feernes fremtid på spil.