World's Biggest Tiger Shark?
Marinbiolog Kori Garza og den Emmy-vindende filmfotograf Andy Casagrande filmer jagttaktik mellem to tigerhajer.
Havbiolog Kori Garza og undervandskameramand Andy Casagrande er i Fransk Polynesien og på sporet af Kamakai, en kæmpestor tigerhaj af hunkøn, som først blev set af Kori for seks måneder siden på et forskningsdyk.