Clock
Ella er en gryende stjerne inden for indretningsarkitektur, bor i et hus, der ligner et boligmagasin, og er gift med en mand, der elsker hende. Men Ella er en social paria - fordi hun vil ikke have børn. Da Ella hører om et klinisk forsøg, hvor hendes problem bliver betragtet som et fertilitetsproblem, beslutter hun sig for at melde sig til forsøget. Til hendes store overraskelse virker behandlingen, men hvad er prisen?
Ella har det hele. Hun er en gryende stjerne inden for indretningsarkitektur, bor i et hus, der ligner et boligmagasin, og er gift med en mand, der elsker hende. Men Ella er en social paria - fordi hun vil ikke have børn. Og ingen - hverken hendes familie, venner eller samfundet - vil acceptere det, på trods af hendes insisteren på, at hun er glad. Mens presset på Ella stiger, får hun nys om et klinisk forsøg, hvor hendes problem bliver betragtet som et fertilitetsproblem - en kemisk ubalance, der kan behandles med nyudviklede, syntetiske hormoner og kognitiv adfærdsterapi. Hun beslutter sig for at melde sig til forsøget. Til hendes store overraskelse begynder behandlingen at virke. Men bivirkningerne fra medicinen gør hende mere og mere paranoid og voldelig. Ella vil endelig have børn... men til hvilken pris?