Summer '82: When Zappa Came to Sicily
Summer 82 When Zappa Came to Sicily er en dokumentar, der genfortæller Frank Zappas koncert i Palermo, Sicilien, gennem sjældne optagelser og personlige anekdoter. Filminstruktøren, Salvo Cuccia, er en Zappa-fan, der gik glip af koncerten, og som samarbejder med Zappas familie for at genskabe begivenheden, mens han væver sine egne minder fra den sommer ind.