Sly Lives! (aka The Burden of Black Genius)
En undersøgelse af Sly & The Family Stones liv og eftermæle – et banebrydende band under ledelse af den karismatiske Sly Stone – der indfanger bandets storhedstid, mens de kaster lys over den byrde, der følger med succes for sorte kunstnere i USA.