Our Only Chance
"Our Only Chance" fortæller historien om Candela, en ung kvinde, der arbejder i en logistikvirksomhed og forfølger sin drøm om at blive sangerinde. Hendes liv ændrer sig, da Fede Ariza, en vigtig chef i et pladeselskab, hører hende synge på en bar. Samme aften støder Candela på Diego, en gammel klassekammerat fra gymnasiet, der kæmper for at blive professionel bokser. I deres historie lærer de begge at overvinde skuffelse, illusioner, kærlighed og venskab.
Diego og Candelas venskab vokser, men hendes job som sangerinde vanskeliggør deres forhold.
Efter deres brud fokuserer Candela og Diego på deres karrierer; tæt på at realisere deres drømme.