Dømt til døden
Da stoffer fra Jamaica infiltrerer hans hjemby, kaster narkopolitiagent John Hatcher (Steven Seagal) sig for fuldt tryk ud i en knogleknusende og brutal kamp i dette hæsblæsende eventyr.
Steven Seagal når han er bedst i en knogleknusende og brutal kamp. Narkobetjent John Hatcher (Seagal) vender tilbage til sin hjemby, da hans partner dør. Men situationen har ændret sig til det værre. En narkobande fra Jamaica anført af en præst, der praktiserer sort magi, har infiltreret byen. Forbryderne møder dog deres overmand i Hatcher, og al voodoo i verden kan ikke stoppe ham!