Coleen Rooney: The Real Wagatha Story
Det var skandalen i sociale medier, der fængslede nationen og førte til en retssag ved højesteret. Den britiske berømthed Coleen Rooneys private Instagram-historier om hende og hendes familie bliver solgt til en avis uden hendes vidende, men Coleen vil gøre alt for at finde den skyldige.
Coleens private Instagram-opslag bliver solgt til pressen. Kan hun finde og stoppe gerningsmanden?
Coleen mener, Rebekah Vardy har lækket til medierne, og hun afslører det på sociale medier.