Team Thor: Del 1
Dette korte satiriske indslag, der er instrueret af Taika Waititi (Marvels Thor: Rangnarok), antyder, hvad Thor måske lavede, mens resten af Avengers bekæmpede hinanden i Marvels Captain America: Civil War.
Denne korte, satiriske dokumentar af Taika Waititi (Marvel Studios' Thor: Ragnarok), fremlægger, hvad Thor kunne have lavet, mens resten af Avengers kæmpede mod hinanden i Captain America: Civil War.