Mord I Tarentaise-Dalen
Når solen står op over bjergene, lyser dens stråler op i den store fyrreskov på de stejle skråninger. Som sædvanlig løber Lisa sin morgentur i skoven. Men i dag ser hun en lille dreng sidde på en klippe. Han ser ud til at være omkring otte år. Hætten på hans parkajakke er oppe, og han sidder helt stille.