Knight And Day
Tom Cruise og Cameron Diaz spiller hovedrollerne i denne spændende historie om en pige i en lille by, der håber, hun har mødt hendes drømmemand, men finder ud af, at den mystiske fremmede er en spion på flugt!
Tom Cruise og Cameron Diaz spiller hovedrollerne i denne actionfyldte spændings-tour de force, der holder dig åndeløs af spænding. Da en landsbypige ved navn June (Diaz) møder en mystisk fremmed (Cruise), tror hun, at hun har fundet sin drømmemand. Men hun finder ikke blot ud af, at han er en superspion på flugt, hun bliver også kastet ud i en skræmmende klapjagt, der strækker sig over hele kloden!