Ice Age: Scrat på eventyr
Seks helt nye, animerede Ice Age-eventyr med Scrat, det hjælpeløse sabeltandsegern, som oplever faderrollens op- og nedture i sit forhold til den nuttede og uvorne Baby Scrat, som han skiftevis hygger sig og strides med i kampen om det uvurderlige agern.