Future Avengers
Avengers redder tre børn (Makoto, Adi og Chloe), der blev givet superkræfter via et nedrigt eksperiment foretaget af den onde organisation, Hydra.
Avengers redder tre børn (Makoto, Adi og Chloe), der blev givet superkræfter via et nedrigt eksperiment foretaget af den onde organisation, Hydra. Superhelte-teamet beslutter at tage sig af børnene og træner dem til at blive en ny heltegeneration, mens de forpurrer skurkenes planer.