Danny Cunningham - skolens ninja
Gymnasieeleven Danny Cunningham er en helt almindelig 1. g'er … indtil han bliver udvalgt som Ninjaen! Nu må han forsvare de underkuede, redde sine medstuderende og blive en helt for Norrisvilles borgere.
Gymnasieeleven Danny Cunningham er en helt almindelig 1. g'er … indtil han bliver udvalgt som Ninjaen! Nu må han forsvare de underkuede, redde sine medstuderende og blive en helt for Norrisvilles borgere. Danny kæmper mod monstre og galninge, mens han prøver at overleve gymnasiet, håndtere den lokale bølle og se sej ud i klassens babes øjne.