After the Tide
Stigende havniveauer og kysterosion truer deres hjem, og befolkningen i Norfolk i England står over for et umuligt valg. Skal de overlade deres by til det fremrykkende tidevand, eller skal de blive og bekæmpe klimaforandringernes hærgen? Dette er deres overlevelseshistorie.