Mord I Belle-Île
Ude på heden finder man liget af Antoine Legoff, der er bundet til foden af en obelisk, der siges at være en dødsdømt elsker ifølge Belle-Îles-folklore. Marine Lamblin er en handlekraftig, erfaren politikommissær, der efterforsker sagen med Thomas Keller, en charmerende, men vanskelig politibetjent fra fastlandet. Romantisk rivalisering, løgne, hemmeligheder og ejendomssvindel skaber røre på øen.